fabia vedení svazků kabelů

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Říjen 17 09:15:53 CEST 2012

Dobrý den,
díky za tip, o ELSA jsem vůbec nevěděl. Bohužel ani tam jsem požadovanou
informaci nenašel.
Potřebuji zjistit úplně primitivní věc a to kudy vede kabel od zadního
osvětlení SPZ a kde končí. V ELSA je jen uvedeno  jak osvětlení
namontovat / demontovat , ale o samotném vedení kabelů tam žádná
informace není :(, nebo špatně hledám .

Miloš