Textovy editor s podporou pre C/C++

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 16 23:53:50 CEST 2012

PSPad pouzivam v praci tiez denne, ale nie na pisanie kodu. Len na
otvaranie suborov roznych typov, ked treba nieco pozriet, pripadne
upravit. Je velmi dobry kvoli syntax highlight pre vela typov suborov a
je free. To je hlavna vyhoda. Konkretne to pouzivam na ini, xml, C,
java, aj bin/hex. Ale programovat v nom? Hups... Na programovanie su
vhodnejsie ine nastroje.
PSPad obcas zamrzne; PSPad nevie (ok, nie som si isty sucasnou verziou.
Nevedel) prepnut medzi txt a hex zobrazenim bez skomolenia koncov
riadkov. To som autorovi pisal, odpoved bola, ze co chcem od free
editora, v ktorom pouziva free komponenty. Ten mail mam v praci ulozeny.
Takze odtial-potial. Na to ze je free vie vela veci, s tym vedomim ho
pouzivam a som spokojny. Ale za seriozny nastroj na vyvoj ho nepokladam.

miro