STM32F0 timer3

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 16 23:37:10 CEST 2012

>S ohladom na vcerajsie vlakno o dobrovolnikoch, mozem sa spytat, co ta
>viedlo k takemuto raznemu konstatovaniu?

No, som unaveny, tie timery su skutocne velmi komplikovane a bolo by to vela pisania, a najma by bolo treba si to poriadne premysliet. A ako vidis, robim aj vela chyb, takze by to mozno ani tak velmi nepomohlo.

Ale co je asi najdolezitejsie, tieto veci su u mna motivovane dost emocionalne, no a ja tie timery obdivujem, chapem preco su take ake su, ale nemam ich rad.

>Pokud by kazdy [...]

Ale no, zacnem sa cervenat :-) Dakujem.

wek