Fwd: mirne OT EU chce zakazat nektere graficke karty

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Říjen 16 10:15:08 CEST 2012

Zatím moc nevím, jestli dělat reklamu médiím je vhodné(i když
specializovanějším možná ano) proto jsem neuvedl link.

No, na nějaký Apríl či srandu ba ani legraci to moc nevypadá
http://diit.cz/clanek/evropska-unie-zakazali-jsme-zarovky-zakazeme-i-graficke-karty
S pozdravem,
Miloš Dašek