Nahrada kalafuny

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 15 10:53:34 CEST 2012

tak při pájení vydechujte jako já. Jde o to jenom synchronizivat nádech a
výdech, jako u plavání.

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>

Nekdy v roce 1992 kdy jsem chodil do elektrotechnickeho krouzku pouzival
vedouci nejakou nahradu kalafuny. Melo to stejnou konzistenci i barvu, bylo
to troche mlecne (nebylo to tak pruhledne jako kalafuna), ale nesmrdelo to
(je neprijemen kdyz se kalafuny nadycham). Vedouci rikal, ze si to nechal
vozit z Nemecka (prave pro to ze to nesmrdelo, protoze mu vypary z kalafuny
take nedelaly dobre). Nevite nekdo co to mohlo byt? Zkousel jsem ruzne
nahrazky z DX (tekute, polotekute, MTL-486 atd.) ale kalafuna u me vede. A
tohle bylo v podstate stejne jako kalafuna (stejne se s tim pracovalo i to
skoro stejne vypadalo), ale nesmrdelo to. Jestli to bylo korozivni nevim,
nejspis ne, mozna bych vyhrabal nejakou starou desku kde to je nanesene a
urcite to nebude rezave.