Spotreba pracky

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Říjen 15 19:42:13 CEST 2012

Tak si uvarte mydlo z ovciho loje jako stari Sumerove :-)
Tazateli slo mozna o to ,zda se mu vyplati odkladat start na NT, kdyz chce mit pradlo ciste hned.

Kdyz jsem mel pracku se susickou tak jsem to vzdy nastavil tak aby to bylo rano co dojde NT dobehnute, rozdil v sazbe byl asi 50% ale hlavne mi slo o to setrit prenosovou soustavu distributora. Pozor nektere pracky (vsechny?) zerou i kdyz jsou vypnute ,takze vzdy vytrhnout ze zasuvky...

Na zrizeni dvousazby je nejdrazsi revize a predelani elektromeru, ale tu tazatel nepochybne ma.

Odesláno z iPadu