Re: Textovy editor s podporou pre C/C++

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Říjen 15 13:02:01 CEST 2012

> Mne to zhruba po dvoch dnoch prace zacalo stale nieco nahravat na disk
> a prestali chodit odsadenia tabelatorov. Tie tabelatory si este viem
> predstavit, ze sa da s tim zit, ale to ze mi stale svieti kurzor
> ukladania na disk ma vyslovene rusi. Zial nepodarilo sa mi prist na
> to, cim to je.

Tabulatory Nastaveni-Nastaveni Programu-Editor 2- a tam lze nastavit
bud skutecne tabulatory, nebo chytre, ktere se doplnuji podle odsazeni,
lze urcit i kolik znaku je tabulator

To hrabani na disku me moc nenapada, maximalne jestli nemate v tom
samem menu akorat misto Editor 2 tak volba zalohovani, tam pokud je
kazdou minutu tak to by tim byt mohl, jinak je to samozrejme divne a
neni to normalni.

Zdenek Aster