DDS generator

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 15 12:22:38 CEST 2012

Vsak jsem se hlasil:) Myslim, ze neni nutno psat formulky typu
...zdrav na tele a na dusi se timto hlasim... :)
Akorat moje omezujici podminky (hlavne to, ze pro sebe zarizeni
nechci) udela mou nabidku asi nezajimavou.
A ano, vim, ze to neni na jedno odpoledne. .NET je moje prace
(vetsinou ten "dospely", obcas "compakt", vyjimecne "micro") takze vim
jak dlouha je cesta od "uz to funguje" k "hotovy program"
Marek