Textovy editor s podporou pre C/C++

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Říjen 15 12:18:52 CEST 2012

ja pouzivam Notepad2-mod a jsem naprosto spokojen - sikovny maly program.
zvyrazneni syntaxe ma na spoustu jazyku. co se tyce barevneho schematu a
jeho zmen nevim, to jsem nezkoumal nebot jsem to nepotreboval.

http://xhmikosr.github.com/notepad2-mod/

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz