Android-x86 Elo touch

Ondřej Pužman puzman na gmail.com
Pondělí Říjen 15 11:51:21 CEST 2012

Dobrý den,
konkrétně s ELO nemám zkušenosti, ale obecně pro touchscreeny na sériové
lince platí, že musíte driveru pro touchscreen také říct na které
sériové lince jej má hledat. To zařídíte programem inputattach

Pro ELO jsou v manuálové stránce zmínění různé režimy, nevím, který je
pro Vás ten pravý:

     -elo3b, --elo261-280
               ELO Touchscreen, 3-byte mode

     -elo4b, --elo271-140
               ELO touchscreen, 4-byte mode

     -elo6b, --elo4002
               ELO touchscreen, 6-byte mode

     -elo, --elotouch
               ELO touchscreen, 10-byte mode

Tedy např. pro touch na COM1 (/dev/ttyS0) musíte spustit:
inputattach --daemon -elo /dev/ttyS0

S pozdravem,
Ondřej Pužman