DDS generator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 15 10:16:51 CEST 2012

>sucasna konstrukcia s tym nebude fungovat

Nie to hovorim, ale ze by sa sucasna konstrukcia s AD9854 mala dotiahnut.

Ano, E171.81  http://sk.farnell.com/analog-devices/ad9914bcpz/ic-dds-w-12bit-dac-88lfcsp/dp/2213532?Ntt=ad9914

AD9854 stoji v tom istom krame E29.80 http://sk.farnell.com/analog-devices/ad9854astz/ic-dds-300msps-quad-smd-lqfp80/dp/1438599?Ntt=ad9854

>frekvencny rozsah sa
>rozsiri na 1.5GHz.

Lenze frekvencny "dosah" aj s AD9854 sa da rozsirit, treba "len" dorobit filtre, a to sa vzhladom na modularitu konstrukcie da (samozrejme som to povedal dost lahkovazne, nemusi to celkom byt trivialne).

Pochybujem, ze amater potrebuje/vyuzije preladitelnost 1.5GHz.

Naviac AD9854 ma k dispozicii ten vystup posunuty o 90 stupnov (citaj: da sa pouzit ako zdroj hodin pre IQ demodulaciu, co pre amatera moze byt dost zaujimave), co AD9914 nema (a bolo by treba 2 ks a riesit synchronizaciu).

wek