DDS generator

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 15 10:15:54 CEST 2012

2012/10/15 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>:
> Myslim, ze dobrovolnik sa nenajde a ak sa do toho pusti profesional
> tak to je v cistom 1500-1700E x 3.... A to sa mozem este mylit. Ak by

Proc by se nemel najit dobrovolnik? Ja bych se do toho klidne pustil
(za predpokladu toho EMX jak jsem psal drive).
Spis je u mne problem v tom, ze uz soucasna DDS prevysuje moje realne potreby:)
Ale pokud by ten HW nekdo uskladal a po napsani sw si ho zase vzal
zpet, tak se klidne prihlasim, obcas je dobre neco udelat pro dobro
lidstva (nebo teda aspon ucastniku konfery:D)
Marek