jaky antenni zesilovac pro TV?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Říjen 14 23:46:07 CEST 2012

Bydlim u rakouskych hranic, kde byl signal vzdy mizerny a bez zesilovace
si nikdo neskrtnul. Chytali jsme Ceske Budejovice v I. pasmu a potom
leta Javorici u Jihlavy 11. a 25. kanal.
Mnoho lidi v nasich koncinach ma tento domovni zesilovac
http://www.omko.cz/zesilovac-domovni-bez-zdroje-22db-2/
anteny vetsinou yagi sirokopasmove a k tomu prislusne kanalove.
Jede to leta bez problemu, signal jsem nikdy nemeril, nemel jsem cim.
Dnes uz to ani potreba neni, televize jede na obycejna sita s "polskym"
zesilovacem.
Tedy bych se toho nebal a nijak bych to neresil.

Martin Hanek