Rozbeh motoru

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Říjen 14 23:38:26 CEST 2012

No priznam se ze je to muj tip, u nas dela EON problem s C25 na mensi
vzdalenost od transformatoru. Pry to musi promerit aby nedochazelo k
poklesum napeti a plno dalsich vymluv. Nakonec tam ani nebyli a jistic
schvalili. Tedy se omlouvam za to moje zneni odpovedi.
Prodlouzit ten rozbeh nemuzete?

Martin Hanek