jaky antenni zesilovac pro TV?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 14 23:27:46 CEST 2012

Ano, typicky bezproblemove misto, mozna to GSM muze delat problem, 500m
uz je ale daleko...

Velmi jednoducha a "nahrazkova" zkouska celeho ant. systemu je dat do
ucastnicke zasuvky utlumak cca 15 dB.  Da se postavit z SMD odporu, je
dobre ho rozdelit alespon do dvou sekci, vyhovuje do 800MHz.
Uroven signalu muze "spadnout" kvalita by se nemela zhorsit, muze se
zlepsit.  Pokud to pojede je sance, ze to pojede stale :-)

Zkousitko - utlumak cca 15dB/75 ohm : Vstup - (odpor 270 ohm proti zemi)
pokracuje 47 ohmu  (150ohm proti zemi) pokracuje 47 ohm na vystup (odpor
270 ohm proti zemi).
Cele ve vzduchu z SMD odporu vestavet do vykuchane napajeci antenni vyhybky.