Rozbeh motoru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Říjen 14 23:10:12 CEST 2012

S tim jisticem jste me nepotesil , ale to by asi sousedi skakali radosti.
Pritom puvodne jsem tam mel C25.

Nasel jsem cenove prijatelny soft start PFE-18  pro 22kW motor 41A.
Bude to tedy bez problemu ,pridal bych tam jeste ventilator.

Dekuji
LK