Rozbeh motoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 14 21:58:15 CEST 2012

Souhlasim s timhle resenim, neco podobneho jsem navrhnul ( realizoval si
sam zakaznik) pro motor cca 50kW na pile.
Puvodni motor s kotvou nakratko se mechanicky rozbil a nesel opravit a
novy vyrazel 63A jistic i pri zapojeni na hvezdu.
  Rozbeh rovnou do trojuhelniku pres tri odpory  tusim 5 Ohmu, v kazde
fazi jeden.
Odpory byly z nerezoveho dratu o prumeru asi 2 mm na keramickych tycich,
vse v oleji.
Nevim presne, ale bylo to asi 20 metru toho dratu z nerezu.

Po 6 sec. odpory premosti stykac.
Dodnes to tak beha.  Pri startu krasne bzuci a  syci v te olejove nadrzi.
Podobne reseni byvalo u nejakych stavebnich jerabu, odpory byly
realizované na bazi uhliku.
  S tema  zarovkama to ma vyhodu, ze se nemusi pouzit ten stykac.