Rozbeh motoru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Říjen 14 21:28:17 CEST 2012

Ok
Dekuji vsem, zitra zkusim vymenit jistic za C a budu cekat zda si toho
technik pri zaplombovani vsimne, revizi mam uz odevzdanou s B50 ;-) ,
pokud nepomuze pak jdu do toho softstarteru, jen jsem se chtel ujistit
zda to vyresi problem, je to drazsi vecicka.

LK