jaky antenni zesilovac pro TV?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Říjen 14 21:08:14 CEST 2012

co je treba samozrejme vsetci vedia (a chlapi v krcme najlepsie).
Osadenstvo na konferencii tomu rozumie a vieme ze vymenovane javy su
dolezite.
Ale teraz mi povedzte ci ste uz niekedy videli (aspon raz) firmu alebo
jednotlivca robit dole popisane. Alebo aspon ci ste videli technika z
takej firmy ktora instaluje anteny co ma predstavu co je QAM mriezka.