jaky antenni zesilovac pro TV?

Neděle Říjen 14 18:57:33 CEST 2012

Jej to je hezká klasika. Tyhle kondenzátory co se pájí jednou ploškou na
krabičku, se ještě dají sehnat? Ty už jsem neviděl možná 20 let. Před
těma 20 lety jsem si taky dělal anténní zesilovače a věřil jsem jak to
dobře funguje. Já ale potřebuju zesilovač na celé pásmo, budu toho z
jednoho směru přijímat víc. Můj původní záměr byl najít zesilovač na
4-5. pásmo takový, aby to za horním koncem pásma šlo strmě dolů, aby to
nechytalo mobily a wifi. Kamarád s tím měl problémy. Asi jsem od toho
chtěl moc :-( Takže něco koupím a dám to tam.
Anděl