jaky antenni zesilovac pro TV?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Říjen 14 17:29:24 CEST 2012

otazka je ako velmi to treba merat a ako velmi sumove cislo 1.5 alebo
2.5dB ovplyvni kvalitu digitalneho signalu. Poziadavky na kvalitu
signalu sa diametralne zmenili. Digital na rozdiel od analogu bud nehra,
kockuje, alebo hra v plnej kvalite. Kodovanie je vyrazne odolnejsie na
sum a odrazy ako u analogu.
Chapem Vasu snahu mat veci technicky co najlepsie (uz len pre dobry
pocit) ale je to naozaj potrebne? Mate pocit ze vo firmach co vyrabaju
tie zosilnovace ma niekto co len najmensiu predstavu o tom ako naozaj
funguje sum u zosilnovaca alebo ako sa navrhuje aby mal optimalne sumove
parametre? Kriterium je hra to/nehra to.
To uz vobec nehovorim o merani skutocnych sumovych parametrov. Kolko z
nich ma vybavenie aspon na ako tak presne meranie frekvencnej odozvy?
Obavam sa ze stare dobre casy ked sme lovili z eteru signaly, tunili
kotucove magnetofony, stavali gramofony a najlepsie zosilnovace na
magnetodynamicke prenosky su obavam sa nenavratne prec.
Spotrebna elektronika je vsetka uplne rovnaka a kolkych ludi sa spytate
na skusenosti alebo radu tolko ich dostanete, presne rovnako pozitivnych
aj negativnych. Vid vlakna aj tu v konferencii vyber
pracky/chladnicky/pocitaca/televizora/auta poradte.
Zoberte prve co Vam bude nejakym sposobom vyhovovvat alebo bude
sympaticke a mate vystarane.
b.