Android-x86 Elo touch

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Říjen 14 09:40:01 CEST 2012

Zkousel jsem dat cat toho portu a pri dotyku se vypisuje nejaky zmatek, tzn.
seriovy port chodi.

modul pro elo byl soucasti kernelu, takze predpokladam ze by mel byt pro
nej.
spise bude problem v tim ze se nevlozi do vstupnich zarizeni
kdyz dam getevent tak tam nic jako touch neni, ale jak jej tam pridat
netusim.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 13, 2012 11:56 PM
Subject: RE: Android-x86 Elo touch

Není ten modul pro jinou verzi kernelu nebo je přímo z toho kernelu? Může mu
chybět nějaká návaznost. Jestli se nepletu, elotouch je dotyková vrstva na
obrazovku, že? Pro podporu těchto věcí je v kernelu speciální sekce a
nejspíš ještě něco chybí.
Ještě bych zkusil odebrat a přidat modul pro sériový port - rmmod/insmod a
pak znovu insmod elo.