jaky antenni zesilovac pro TV?

Neděle Říjen 14 02:17:35 CEST 2012

Procházím nabídky obchodníků, koukám k výrobcům a mám pocit, jako by
anténní zesilovače vyrábělo pár soukromníků, kteří nejspíš nic neměří a
spoléhají na to, že když má tranzistor katalogově šum 1,5dB, bude mít
1,5dB celý zesilovač.
Třeba Teroz - na jejich stránce jsem nenašel jedinou změřenou
charakteristiku, průběh šumu a PSV. Za to u některých zesilovačů
uvádějí, že v tom je třeba BFR91. Třeba tady
http://www.ges.cz/cz/teroz-t434-x-GES08101906.html mají že tam je
tranzistor HP (nepíšou ani jaký), což je pro mě fakt potřebná informace.
Věřím že to nějak hraje, ale to většinou.  Můžete mi doporučit nějaký
dobrý předzesilovač od výrobce, který opravdu ví co dělá a dá se věřit
tomu co píše na krabičce?

Anděl