kamera OMDVR205

Petr King petr.king na atlas.cz
Sobota Říjen 13 22:11:45 CEST 2012

Na tyhle kramy se zadnej firmware nedodava a pokud ano, je nadlidsky
ukol neco sehnat, protoze vyrobce je neznamy. Deset prodejcu se tvari
jako vyrobce, ale vyrobce je nedohledatelny... Vyrobi se kontejner,
proda a za mesic uz cinan vyrabi jiny model... Mam s takovymi kamerami
bohate zkusenosti.

Proc shanite novy firmware? Seka se, nebo chcete vymacknout lepsi
parametry? Casto se v jedne krabici, v jednom obalu prodava 5x jina
elektronika, takze to neni jenom o firmwaru. Casto 5 kamer vypada stejne
a uvnitr je neco uplne jineho, neco, co prave v cine zbylo treba z digi
fotaku, ma to urcitou chybu a tak se z toho naseka levny vyrobek a podle
toho to pak taky funguje.

P.