[OT] Rezerva ... Bylo: Re: Procesorova zblbelost...

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Říjen 13 18:28:34 CEST 2012

Ja se priznam ze jsem nove koupil bez rezevy.
asi jsem mel stesti, ale na minulem aute jsem od prosince 2005 ujel 400tisic
a nikdy jsem kolo nemenil a dofukoval tak jednou. Je pravda ze jezdim hodne
dalnice.

Stejne mi to ale prijde jako zbytecna panika, holt je plna rezerva za
priplatek.
Co me ale vic dostalo ze v cene auta neni povinna vybava a napriklad
koberecky.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 13, 2012 6:18 PM
Subject: Re: Procesorova zblbelost...

> Naštěstí mám v novém autě dojezdové kolo. Užší než ostatní, ale kolo.
> Zatím jsem ho nepotřeboval, ale auto bez rezervy bych nechtěl.

Nepochopitelne ? Pro potreby splynuti s mistnimi na mych vypravach na Balkan
jsem si koupil auto, ktere frikulini na Internetu pohrdave nazyvaji DaCHcia
nebo "Rumunsky cigan" - souhlasim, že to ma nejake geny z traktoru, ale
rezerva je tam normalni dokonce v dratene siti zespodu pod podlahou, takze
se pro defeltu ani nemusi vyskladnovat kufr

To je asi za zastaralost, zatimco guma v tube je pokrok ? Neni to zvlastni ?

Zdravi Petr Kubac