Eagle - rastr

Jiri Bezstarosti jiri na bezstarosti.cz
Sobota Říjen 13 18:20:19 CEST 2012

Prikladem MOVE R6
a R6 se prilepi svym originem na rastr nejblizsi ke krizi od mysi. Staci
si tedy zapnout spravny rastr a kteroukoli soucastku tak jde do nej
dostat. Je to sice po jedne, ale kdyz to clovek potrebuje, stejne
predelava nejaky zmetek po nekom, takze stejne se vsemi soucastkami hybe ;).

--
Jiri Bezstarosti