Procesorova zblbelost...

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Říjen 13 18:18:20 CEST 2012

> Naštěstí mám v novém autě dojezdové kolo. Užší než ostatní, ale kolo.
> Zatím jsem ho nepotřeboval, ale auto bez rezervy bych nechtěl.

Nepochopitelne ? Pro potreby splynuti s mistnimi na mych vypravach na Balkan
jsem si koupil auto, ktere frikulini na Internetu pohrdave nazyvaji DaCHcia
nebo "Rumunsky cigan" - souhlasim, že to ma nejake geny z traktoru, ale
rezerva je tam normalni dokonce v dratene siti zespodu pod podlahou, takze
se pro defeltu ani nemusi vyskladnovat kufr

To je asi za zastaralost, zatimco guma v tube je pokrok ? Neni to zvlastni ?

Zdravi Petr Kubac