OT: servopohon Belimo NM230-2

Tomáš Hamouz Hamouz na alsoft.cz
Sobota Říjen 13 10:17:29 CEST 2012

Zdravím konferu

Konečně jsem pustil letos topení a zjistil jsem že nefunguje servopohon směšovače.
Po rozebrání se ukázalo, že se rozlomila pružná spojka mezi motorkem a převody.

Netušíte někdo zda se dá sehnat jako náhradní díl? Výrobce již dělá novější a obávám se že se takové drobnosti jako ND ani nedělají.

Jedná se o váleček  průměr 8 x cca 10mm, materiál pružný průhledný plast (možná silikon).
Z jedná strany je šestihranná díra pro unašeč na motorku 5mm, z druhé zářez pro protikus široký 3mm.

Hledám čím to alespoň provizorně nahradit.

Tomáš