Procesorova zblbelost...

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 12 21:01:49 CEST 2012

Ja to mam na Renaultu Scenicu taky, a nejhorsi je, ze neni jina varianta. Zjistil jsem jaky rafek Renault pro tenhle model vyrabel pro zeme, kde nebylo jezdeni bez rezervy povolene a v servisu si ho origos sehnal a koupil.

To jsem ovsem netusil, ze na nej absolutne neni sehnatelna guma specifickych rozmeru i presto, ze mam dobreho znameho gumare, ktery ji shani po velkoobchodnich skladech po cele Evrope uz temer rok. Takze stale jezdim pouze s tim kompresorkem a flaskou jakehosi hnusu, ktery se do pichle gumy ma natlacit, cimz ji, jak mi onen znamy rekl, zcela znici, ackoliv by v ni byla dirka treba jen od pripinacku (nalepi se to zevnitr na pneu samozrejme zcela nepravidelne a totalne ji rozvazi, takze se na ni po par tisicovkach km udelaji boule a odejde).

Hruza, bes!

Jakub Serych