OT: Co je skodlive - bylo odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Říjen 12 16:46:03 CEST 2012

On 12. 10. 2012 15:37, gatilo wrote:
>   12.10.2012, 15:21:22
>
> Negativni vliv na lidske zdravi mohou mit vsechny zdroje umeleho
> svetla, zapalenym klackem pracloveka Janecka pocinaje.
> A pokud se hodlate ohanet nejakou absolutnim hodnotou, pak racte vziti
> na vedomi, ze absolutni intenzita prirozeneho svetla za slunecniho
> poledne je 10-100x vetsi nez bezne hodnoty svetla umeleho.
> A kupodivu, i v tom prirozenem svetle jsou obsazeny modre slozky.

"Hovno, rekl Baloun, aby se zapojil do diskuze." (Osudy dobreho vojaka
Svejka za svetove valky, Jaroslav Hasek, 1921-3)

Racte zobrat na vedomie, ze denne svetlo svieti cez den a nie v noci. A
jeho pritomnost (teda tej modrej zlozky) riadi denny cyklus ludskeho
organizmu.  A negativne nasledky ma prave to skracovanie nocnej fazy
denneho cyklu tym, ze sa oko krmi modrou zlozkou svetla aj z umelych
svetelnych zdrojov, napodobnujucich spektrum denneho svetla. To su veci,
co? To vas na ucnovke neucili.

Vobec nic ste nepochopili a zrejme ani nepochopite. Ale to nevadi,
napomoze to prirodzenemu vyberu.

-m-