Re: OT: zamrzání skel v autě

Pátek Říjen 12 11:37:17 CEST 2012

Dne 12. října 2012 10:56 Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz> napsal(a):
> Obecne zapnout nejde na dalku, ale udelat se da vsechno, vsak jsme
> elektrikari, ne? Prikon to ma takovy, ze kdyz mam nastartovano a rozsvicene
> svetla, tak ty pri zapnuti vyhrivani viditelne pohasnou. Ze to nepomuze
> vybite baterce v zime je jasne.

Jsou tam dvě 50A (pokud se dobře pamatuju) pojistky, každá na jednu
polovinu okna. Bez nastartovaného motoru to ani nejde zapnout a já se
ani nedivím.

> Puvodni dotaz znel jak zabranit namrzani skel. Bufik tomu nezabrani,
> odstrani pricinu. Vyhrivani skel take odstranuje pricinu a nezabrani tomu.
> Je pravda ze na 5mm ledu se to uz nehodi. Ja rano prijdu, sklo oskrabu,
> nastartuju, zapnu vyhrivani skla a po par minutach je ciste.

Já nastartuju, zapnu vyhřívání, obejdu auto a oškrábu ostatní okna,
nakonec si nechám to čelní, kde to mezitím povolilo a jde to seškrábat
jednoduše, v ideálním případě gumovou stěrkou ;)

P.K.