RE: OT Bufik Re: OT: zamrzání skel v autě

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 12 11:13:50 CEST 2012

Webasto mám dodělávaný, možná by to chtělo silnější baterku. Jezdím taky cca
10km, ale pak jsem jednou zapl Webasto dvakrát (bylo -20 a nějak jsem se
zdržel), takže jelo dvě hodiny a pak už jsem nenastartoval.
Ono to auto v zimě stíhá tak akorát nabíjet baterku, Webasto už je nad
rámec, takže před zimou se hodí prostě dobít než se obávat, že v mrazu
nenastartuju.
To Webasto by dokonce mělo mít nějakou ochranu před vyždímáním baterky, ale
myslím, že je blbě nastavená a vyšťavilo to tu baterku moc.