odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 12 09:12:17 CEST 2012

Hmmm zajimave, nejsem natolik zbehlej v technologii a teorii prechodu,
abych dokazal nejak teoreticky odhadnout co se tam muze dit.
Chapu co jste napsal, ale neumim si to predstavit - ze by ten prechod
sam spotrebovaval elektrony, ktere se na nem tvori. Predstavuju si spis,
ze pokud neni uzavrenej okruh (vnejsi) tak ty vyrazene elektrony
okamzite rekombinuji a elektroenergeticky je to nula.

V kazdem pripade, ale ta energie co neodvedem pryc ve forme elektriny
tam zustane a topi navic.

Radek Vicek