Procesorova zblbelost...

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 12 08:46:12 CEST 2012

Yeti by som bral ako auto do terenu. Tam sa nahradne koleso fakt hodi.
Neviete (OT) ci uz inzinieri v MB vyriesili konstrukcnu chybu na oktaviach - 1 aj 2
tesnenie na dverach odiera lak karoserie pri zatvarani a otvarani. Uz som videl
vela aut ktore tieto miesta mali predrane a zhrdzavene.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel_t
Sent: Friday, October 12, 2012 12:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Procesorova zblbelost...

> http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012100703

K tomu mam par poznamek:

> ti němečtí se ještě nenaučili zákazníka oje.at...

I v Nemecku autoservisaci uz umi zakaznika ojebat. Ted si nechavam z Nemacka dovezt auto, zrovna dnes tam za nej byla zaplacena zaloha (shodou okolnosti z mist kde se odehral pribeh z clanku). Cloveka, ktery mi to zarizuje znam celkem dobre a co mi vypravel jen potvrzuje co jsme kde slysel a cetl at uz to byly verohodne zdroje nebo jen JPP. Jak jde v DE "dobre" opravit uvareny, jinak temer nesmrtelny, motor a co pak znamena poradna naprava skod, by mohl vypravet jeden muj kolega.

Diagnostika je dobra pomucka ale musi se u toho pouzit i mozek (o cemz je i ten clanek). Na predchozim aute jsem diky skvelemu Fordiagu (autor sem obcas prispiva), ktery ma zaznam dat, prisel na poskozene cidlo. Jen 2x za celou dobu vyhodilo chybu ale jinak plavalo v toleranci. Nahrada vhodnym odporem vyloucila chybu kabelaze a pro nove cidlo uz jsem sel na jisto.

S autorem clanku nesouhlasim, ze civky nad svickou jsou blbost, ja to naopak povazuji za nejlepsi reseni. Problem je cutting cost. Ted mam pujceny stroj (ano stroj, to nejde nazvat autem), ktery uz mi 2x udelal to, ze chvilku jel jen na 5 valcu. Podeziram prave nekterou civku.

Vy se zabyvate servisem, urcite se Vam obcas stane to co popisuje kolega gatilo. Problem je ale kdyz se z toho servisak nepouci, coz ale neni Vas pripad.

> opravná sada, co je místo standardní rezervy v autě. Ano v autě už
> jednoduše nemám rezervu

"Zvejkacka" misto rezervy je jen dalsi stupen drivejsi featury, kterou jsem nasel kdyz jsme si podle VINu lustroval svoje "nove" auto "Limited Service Mini Spare Tyre". To se alespon dala jen pichla (tu co mel JaKub by uz nezachranilo nic) pneu hned sundat a pak v pneuservisu pomerne levne a dobre opravit. Navic pri nastupu mody malych rezervnich kol auta jeste vetsinou mela vyhrazene misto pro normalni rezervu a tak sla pouzit plnohodnotna rezerva. Yeti uz na rezervu nema misto a kdo ji chce, tak musi obetovat cast kufru.

Pavel