OT: Co je skodlive - bylo odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Říjen 12 08:39:50 CEST 2012

Kdyz mu neverite tak kdo vam hledal studnu? Nebo myslite ze ta podzemni voda cvici s proutkem? Ale kdeze, myslim si ze s proutkem cvici ten clovek, ktery pouze reaguje na proudici vodu ci jine anomalie. Jen prodavam jak jsem koupil, co se tyka podlahovky. O elektricke informaci nemam.Sarlatani, ale funguje jim to co?

Odesláno z iPadu