Procesorova zblbelost...

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pátek Říjen 12 00:16:54 CEST 2012

> http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012100703

K tomu mam par poznamek:

> ti němečtí se ještě nenaučili zákazníka oje.at...

I v Nemecku autoservisaci uz umi zakaznika ojebat. Ted si nechavam z
Nemacka dovezt auto, zrovna dnes tam za nej byla zaplacena zaloha
(shodou okolnosti z mist kde se odehral pribeh z clanku). Cloveka, ktery
mi to zarizuje znam celkem dobre a co mi vypravel jen potvrzuje co jsme
kde slysel a cetl at uz to byly verohodne zdroje nebo jen JPP. Jak jde v
DE "dobre" opravit uvareny, jinak temer nesmrtelny, motor a co pak
znamena poradna naprava skod, by mohl vypravet jeden muj kolega.

Diagnostika je dobra pomucka ale musi se u toho pouzit i mozek (o cemz
je i ten clanek). Na predchozim aute jsem diky skvelemu Fordiagu (autor
sem obcas prispiva), ktery ma zaznam dat, prisel na poskozene cidlo. Jen
2x za celou dobu vyhodilo chybu ale jinak plavalo v toleranci. Nahrada
vhodnym odporem vyloucila chybu kabelaze a pro nove cidlo uz jsem sel na
jisto.

S autorem clanku nesouhlasim, ze civky nad svickou jsou blbost, ja to
naopak povazuji za nejlepsi reseni. Problem je cutting cost. Ted mam
pujceny stroj (ano stroj, to nejde nazvat autem), ktery uz mi 2x udelal
to, ze chvilku jel jen na 5 valcu. Podeziram prave nekterou civku.

Vy se zabyvate servisem, urcite se Vam obcas stane to co popisuje kolega
gatilo. Problem je ale kdyz se z toho servisak nepouci, coz ale neni Vas
pripad.

> opravná sada, co je místo standardní rezervy v autě. Ano v autě už
> jednoduše nemám rezervu

"Zvejkacka" misto rezervy je jen dalsi stupen drivejsi featury, kterou
jsem nasel kdyz jsme si podle VINu lustroval svoje "nove" auto "Limited
Service Mini Spare Tyre". To se alespon dala jen pichla (tu co mel JaKub
by uz nezachranilo nic) pneu hned sundat a pak v pneuservisu pomerne
levne a dobre opravit. Navic pri nastupu mody malych rezervnich kol auta
jeste vetsinou mela vyhrazene misto pro normalni rezervu a tak sla
pouzit plnohodnotna rezerva. Yeti uz na rezervu nema misto a kdo ji
chce, tak musi obetovat cast kufru.

Pavel