odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:10:19 CEST 2012

> no tohle uz by mohlo byt - jen jste to napsal tak nejak nestastne (dle
> me spatne) a me tohle co jste ted napsal nedocvaklo - pod pojmem
> "neodvedena elektrina" si predstavim elektrickou energii, ktera se meni
> zpatky na teplo a ohriva panel

> spis tedy asi jde o to, ze se slunecni energie naopak nepremenuje na el.
> energii a tudiz zustava ve forme tepla

No ja to chapu tak, ze se tam skutecne meni elektricky proud na teplo.
Clanek je jako zdroj proudu paralelne s diodou v propustnem smeru,
pokud odvedete zatezi proud tak, aby napeti bylo mensi nez propustne
napeti diody, proud tece ven. Pokud to nechate naprazdno, proud tece
skrz prechod...

Lukas Burda