Procesorova zblbelost...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 23:09:32 CEST 2012

Pěkný článek, já jen dodám, že vyučení s maturitou "autotronik" už u nás
je v SPS auto v Holicích.
A co se týče servisu, taky přihodím:
Bouchlo mi kolo.
Týden po přezutí nových pneu bouchlo za jízdy a to tak, že na boku
trhlina asi 3 cm.
Tedy nejde použít opravná sada, co je místo standardní rezervy v autě.
Ano v autě už jednoduše nemám rezervu, jen nějaký kompresor made in
CHINA , který nesmí v kuse běžet dýl jak 5 minut a pak je tam butylka s
nějakou žvejkačkou, která se po defektu našroubuje na ventilek,
žvejkačka vyteče do kola, to se pak napumpuje a popojíždí a zas
dopumpuje a pak do servisu, kde vám stejně dají jinou gumu, protože to
půlkilo žvejkačky už z toho nikdo nedostane a nevyváží to.
Ale protože je trhlina  na boku kola a 5 cm dlouhá, žvejkačka a
kompresor je mi k ničemu....
Protože máme nějakou asisteni, volám , vysvětluji problém a "radím", že
kdyby někdo dovezl kolo, vyměním(e) ho a já potom dojedu do servisu pro
jiný plášť.
Ale ne. Přijela pro mě odtahovka, asi 20 minut nakládala auto, jistila
napínákama, další hodina cesty do smluvního servisu, pak stejné složení.
Zde  konstatovali, že pneu nemají a že bude za 3 dny. A že ve smlouvě je
zapůjčení náhradního auta jen na jeden den.
Takže jsem sehnal jinou pneu, kamarád mi ji dovezl do onoho servisu a
tam ji vyměnili s tím, že až přijde po 3 dnech ta nová ( stejná jako
ostatní) tak mi to zas vymění.
Co to asi muselo stát ( odtah ) navíc se ke mě nedoneslo, ale vím, že to
zaplatím v nějakých skrytých poplatcích onoho leasingu.
JaKub