OT: Co je skodlive - bylo odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Čtvrtek Říjen 11 22:48:38 CEST 2012

Taky si dávám podlahovku s vodou. Proč to má být škodlivé? Kdo to je
živil? Psychotronik? Tomu jedinému nevěřím. Magnetické pole od el.
podlahovky neškodí? Taky už jsem slyšel o škodlivosti elektroinstalace
ve zdi. Asi bych tady tolik nepodléhal černé magii. Jo a že teplá
podlaha může být škodlivá? Tomu bych i věřil. Pokud se teplota podlahy
dlouhodobě blíží k těm povoleným 29 st.C, už to může prý mít vliv na
některé citlivé jedince. Třeba s křečovýma žílama. Nejedná se o kontakt
podlahy s nohou, ale o rozložení teplot v místnosti. Něco jiného je
podlahovka v nízkoenergetickém baráku, kde je podlaha o 1-2 st. teplejší
než vzduch.
Zrovna tak jsem čet o škodlivosti světla z ledek. Vždycky při tom
ukazují spektrum studené bílé ledky, kde je vysoká špička na 450nm a
přibližně poloviční bobek s maximem na žluté od luminoforu. Nevím kdo si
s tím svítí doma, já bych to nesnes. Konzultoval jsem to s lékařkou, má
na webu zajímavé věci.
http://medicinman.cz/?p=metody/svetlo
Myslel jsem si že škodlivé může být až UV. Prý už modré světlo způsobuje
u citlivějších jedinců rychlejší stárnutí buněk v oku. Ostatně u
barevných CRT obrazovek snad byly luminofory taky monochromatické. Nebo
ne? Na to mi napsala, že už chápe, proč dřív oční lékaři zakazovali
televizi lidem co se léčí s očima. Takže né že zrovna ledky jsou
škodlivé, ale všechno co má hodně modré - studená bílá? Spousta lidí
nesnáší zářivky...
Takže pokud budu svítit teple bílýma ledkama, kde se barva světla bude
podobat žárovce, mělo by to být v pohodě. Hlavně nepodléhat pověrám.

Anděl