BGA puzdra, layout dosky

Čtvrtek Říjen 11 20:42:17 CEST 2012

Tak 4-vrstva deska neni az takova tragedie, zas se to na ni da vic
nahustit a jako prototyp je to 500/1400 za dm2 u 2v a 4v. Navic 4v uz se
pocitaji od 0.75dm2, me se to povedlo trefit presne a deska vysla na
1200Kc s DPH a postovnym. Ted u Printedu dela 8ks a vyjde to na 6000
neco bez DPH tusim. Ale zas kvuli zlaceni je to u nich, lip se to
osazuje nez HAL. Ale na BGA jsem si jeste stejne netroufnul, je fakt, ze
TQFP208 je ukrutna obluda ale krasne se to pod ni propojuje...