Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

Čtvrtek Říjen 11 20:30:09 CEST 2012

No to bych musel upadnout na hlavu, pokud se tyka te v modemu, pripojit
se potrebuju tak 1x za 2 mesice ;-)  30Kc/den a 20MB tusim (ale kdyz to
pretahnu stazenim neceho vetsiho, tak se to omezi treba az za hodinu...)
mi na takove to cestovni pouziti staci. Ten telefon je tarif se zavazkem
na 3 roky, ted asi v pulce zavazku. Ale zas tak uplne nevyhodne to taky
neni.