Krystaly RC

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 19:14:21 CEST 2012

U Hitecu (MN řada)  je 1 MF 10,7 MHz a RX šutr je o to výš. Ale pozor, v
některých várkách je krystal na první konverzi 10,240MHz   a první MF je
10,695MHz!!!! Měl to tak jeden kolega, který kupoval nějakou stavebnici
v kompletu s rádiem  a pěkně se s tím vyvztekal.... ) V tomto případě
musí být šutr jen o 10,695 MHz víš než TX.
Standardně je ale osazen v RX 10,245MHz , což odpovídá mezifrekvenci
10,7MHz. Ideální je  ale RX rozlousknout a podívat se...
U přijímačů xxxxMT tuším, že je pouze jedno směšování a tím pádem jiný (
jediný) šutr.
Jinak u hiteců byla závada, že když se zasunul šutr úplně nadoraz, něco
tam zkratovalo  a nešlo to - nesměl se úplně zarazit, nebo vypodložkovat.
JaKub