odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 18:56:38 CEST 2012

Jednou z nevyhod amorfnich FV panelu je vyssi degradace, panely degraduje
teplotou a provoznim casem. Pokud date panel na strechu a rok ho
nevyuzijete, pripravite se o 1/15 teoreticke zivotnosti a pocatecni ucinnost
vam klesne o vice nez 1%.
Toto by platilo i pro vyuzivany panel, pokud panel nezapojite bude se
nezapojeny panel o nekolik procent vice zahrivat, neodvedena elektrina se
meni na teplo, teplo a zareni jsou rozhodujici faktory,ktere panel
degraduji.
Pro amorfni panel je rocni ztrata vykonu uvadena az 1.5% a to teoreticky,
jak na tom budou cinske panely ... nedelam si iluze a to vcetne zivotnosti 7
let bych povazoval za uspech.
Ja bych to zakryl.

Ciprian