ADMIN Re: Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 17:30:41 CEST 2012

Bohuzel je zrovna toto vlakno roztříštěné a to ne mou vinou, mel jsem za to že se tu vy zadáte s někým kdo chce ceny kterymi se chlubite, pokud v počátku šlo o neco jineho tak to se vam omlouvam.

Odesláno z iPadu