Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 15:21:45 CEST 2012

No ok a tak co se tu řeší? Vzdyt jde stale o pultovou nabidku. Na starých simkach je moznost mit ty počítána data, platba za KB a pri malem objemu to stalo jeste mene.

Já jen reagoval na brekot ceskych lidi kteri si přeji aby státní orgán jim zařídil levne komercni sluzby. Myslim že to by chtel kazdy druhy pomalá neomezena data za 30,- kc :-) ale proc kdyz lide plati vic?

Odesláno z iPadu