IP telefonie?

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 06:11:39 CEST 2012

Naprostá vetsina voip koncových bodu se neni schopna spojit P2P tedy i RTP data MUSI téct pres proxy...

Muzete mi popsat, i s ohledem na http://zfoneproject.com/prod_asterisk.html , jak tedy využiji ZRTP? Nerozumím tomu az tak zcela, tak si necham poradit. O co mi jde, aby v kdejaké WiFi kde budu s vtipem volat, hlasová data (RTP) nechodila open. Nevim zda ZRTP řeší i SIP data?

Odesláno z iPadu