datovy tarif pro sberne aplikace

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 05:56:00 CEST 2012

Prdlajs zakonu, ale dohod s operátory, na nich to závisí a ne na ctu. Uz pred vice nez rokem jste mohl mit jako člověk z ulice 1,- pausal 1,- do cizích a 0,- ve vlastni síti anebo sms a volani vsude neomezene za 600,- (bez DPH) a o tom že by nekdo nekdy prisel o cislo, tak to mozna leda vlastni hlouposti ale je videt, že i chytří lide tomuto bubáku věří :-) (daleko levnejsi firemni nabidky ani neříkám protoze k nim se nedostanete ale jde to najit na netu, kolik plati velke firmy)

Naštěstí je v tomto statě dost hlupaku co volaji za ty cenikove ceny :-)

Vy si take myslite že telekomunikacni urad by mel hájit zájmy občanu a ne zájmy statu? Cim vyssi cena tim vetsi zisk z DPH a DPPO - to je tak nejak odhadem 35% prijmu pro stat.

Odesláno z iPadu