RE: Tlakový spínač do myčky Whirlpool - kde sehnat

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 10 20:26:16 CEST 2012

U nasi bejvalky Bozeny byl nejcitlivejsim mistem ohyb mnohaziloveho kabeloviste prochazejiciho od ovladacich prvku a programatoru umistenych ve dverich kolem jejich spodniho pantu do hlubin utrob mycky. Oteviranim dveri se pokazde kabely narovnaly a zaviranim zase zpet ohnuly. Mycka po vic jak 10 letech s dokonale funkcni nerez mechanikou, ke ktere sezenete nahradni dily do posledni podlozky na kterou si vzpomenete, jediny nahradni dil nema. Hadejte ktery, muzete dvakrat. Je to presne tenhle svazek kabelu od dveri do utrob (bylo to zavarene v takove tluste maxi smrstovaci buzirce) a rikali mi, ze duvod proc dil neni je ten, ze se to do buzirky svaruje primo pri vyrobe uz na sestavene mycce.

Dvakrat jsem to rozebral a prelamane kabely povymenoval za nove a snazil se je nejak zaonacit zpet do te buzirky. Kdyz se ovsem zavady projevily potreti (a intervaly se zkracovaly), s tezkym srdcem jsem rozhodl, ze pujde z domu.
Zavady byly presne takoveho charakteru, jak popisujete. Vzdy to zustalo sekle v nejake poloze programu (nejlepe plne vody), protoze tomu nejake cidlo neco nereklo nebo se urval drat k cerpadlu, takze cidlo sice cidlovalo dobre, ale ta voda porad ne a ne z mycky ven.

Jakub Serych

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Wednesday, October 10, 2012 7:48 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Tlakový spínač do myčky Whirlpool - kde sehnat

No to já právě nevím. Myčku jsem dosud opravovat nemusel. Pokud soudím z pohledu dovnitř do prostoru kde se nachází vstup toho snímače a z nějakých videí na YouTube, je to bazmeg společný minimálně pro víceméně všechny myčky Whirlpool. Taková černá mřížka, pod ní gumová blána a trn tlačící na mikrospínač.
Uhnilý konektor je pochopitelně možný, ale závada se poprvé projevila tak, že myčka nevyčerpala vodu a řvala, že je ucpaný odpad. Po vyčištění odpadu čerpadlo funguje (myčka vodu vyčerpá), ale zastavuje se buď s chybou F4 což znamená, že čerpadlo čerpá vodu ven i když v myčce žádná voda není nebo s hlášením FA což značí, že spínač nesepne při napouštění vody a neoznámí, že už je vody dost.
Takže bude nejspíš ucpaný nebo nespíná ten microswitch.

Zdraví PavelK