Tlakový spínač do myčky Whirlpool - kde sehnat

Středa Říjen 10 19:41:12 CEST 2012

Nebude to dil, ktery je stejny v 99% mycek? Ja bych ho hlavne proveril,
myslim, ze na tom nema co odejit a jestli spis neuhnil nejaky
konektor... Nase mycka me uz stve, ze stale jede bez problemu a neni
duvod koupit novou, jedinou zavadou za 6 let provozu byl kondenzator u
motoru.