datovy tarif pro sberne aplikace

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 10 17:45:51 CEST 2012

No bylo mi receno, ze v pripade ze skonci tak zustavam u materskeho
operatora (na nejakem zakladnim tarifu) a i s cislem

stejne tak jako mi cislo prevedou k reselerovi tak by meli i zpet

ale ja na tom nefunguju komercne tak je mi to jedno i tak - je fakt, ze
mam cislo od roku 1996, kdy v CB nebylo jeste ani GSM

S pozdravem
Radek Vicek